Foodblog met ervaringen en recepten van een kookschool eigenaar.
Desiree is chef, keukendocent, schrijver ( "Koken is een eitje" 2012), eigenaar van De Bonte Tafel; culinaire producties en bestuurslid SlowFood WestFriesland. De Bonte Tafel geeft sinds 2005 kookworkshops, verzorgt catering, organiseert culinaire evenementen, culinaire educatie, excursies en veel meer...

vrijdag 5 februari 2010

bloggen en twitteren

Het is alweer veel te lang geleden dat ik een blog heb achtergelaten, ik heb mij wel geheel op het twitteren gestort. Ook bleek ik in mijn site een foutje naar dit blog adres te hebben gekopieerd, niet zo handig. Maar we gaan nu alles combineren; mijn website met recepten, twitteren voor nieuws en 'kreten', en deze blog voor de wat langere verhalen.
Onze pup is inmiddels 5 maanden, van een baby naar een puber. De kinderen puberen ook, zou je af en toe ook wel in de bench willen stoppen, nee hoor...gewoon tot 10 tellen en aan die kinderhersentjes denken die geheel in de war zijn. Afijn, die hond is een geval apart waar we nog steeds onze handen aan vol hebben. We gaan toch maar weer de bench gebruiken. Na een half uur piepen is ze nu eindelijk naast mij in de bench in slaap gevallen.
Gisteren heb ik snel een heerlijke zuurkool schotel gemaakt. Cees en ik zijn dol op zuurkool, de kinderen iets minder. Alleen de versie met banaan vinden ze ok. Dit zuurkool recept is zonder banaan, maar met mascarpone, kerrie aardappeltjes en varkenskarbonade. Kijk op http://www.debontetafel.nl/ recepten voor het gehele recept.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten